Spoločnosť Nike uviedla na trh svoj nový ''Pro Hidžáb'' pre moslimské športovkyne

Spoločnosť Nike uviedla na trh svoj nový ''Pro Hidžáb'' pre moslimské športovkyne
Autor: Screenshot/Youtube
12 / 12 / 2017, 06:30

V marci roku 2017 spoločnosť Nike vyhlásila, že pracuje na športových hidžáboch pre moslimské ženy. Minulý týždeň boli tieto prevratné hidžáby predstavené v obchodoch Macy.

 Značka najprv spozorovala, že najlepší športovci majú problémy s nosením tradičného hidžábu, hlavne kvôli postrádajúcej priedušnosti. V marci spoločnosť informovala že materiál hidžábu bude z látky, ktorá prepúšťa vzduch lepšie než tradičný hidžáb, zatiaľ čo zostane nepriehľadná v súlade s tradíciou.

„Vyskúšala som už viacero odlišných hidžábov pri predstavení a … iba málo z nich pre mňa fungovalo. Ale raz, keď som si ho obliekla na nácvik rotačných firgúr na ľade, bola som unesená ako dobre sedí a tiež nízkou hmotnosťou,“ povedala v marci po vyskúšaní prototypu krasokorčuliarka z Emirátov Zahra Lari.

Olympijská šermiarka Ibtihaj Muhammad z New Jersey sa sťažovala na to, že má cez svoj tradičný odev často problém počuť rozhodcu, čo sa jej viac krát vypomstilo. K nepraktickosti klasického hidžábu sa vyjadril aj vzpieračka Amna Al Haddado, tá taktiež uviedla že klasický hidžáb je nepriedušný a nedržal na svojom mieste.

Lari, Muhammad a nemecká boxerka Zeina Nassar sa stali novou tvárovou kampane venovanej športovému hidžábu. Po deviatich mesiacoch po oznámení projektu, je dlho očakávaný hidžáb pre športovcov teraz k dispozícii k predaju. Športový hidžáb mal svoj debut v obchodnom dome Macy's, kde sa už predáva za 35 dolárov za kus. Okrem obchodného domu Macy's bude tento športový odej na predaj aj na internetových stránkach spoločnosti Nike.

Neprehliadnite na Security magazíne: Defence- tanky, lode, lietadla, ozbrojené vozidlá. Aké sú najnovšie trendy v zbrojnom a obranarpnom priemysle? S nami viete viacej. 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace