Švýcarská firma si nechá "hloupý" telefon pořádně zaplatit

Švýcarská firma si nechá &quote;hloupý&quote; telefon pořádně zaplatit
Autor fotografie: Punkt.|Popisek: Punkt. MP01
30 / 09 / 2015, 12:00

Švýcarská firma Punkt. se domnívá, že nás moderní technologie rozptylují a okrádají o čas. Zcela jasným důkazem jsou chytré mobilní telefony, které z ruky skoro nepustíme.

Firma Punkt. byla založena v roce 2008 Pettere Neby s myšlenkou přinášet vynikající a nadčasové produkty určené k práci a ne obírání o čas a pozornost. Proto v době, kdy narazit na hloupý tlačítkový telefon určený k "pouhé" komunikaci je spíš zázrak, představila společnost svůj mobilní telefon MP01.

MP01

Podle Punkt. je jejich telefon určen pro chytře komunikující lidi, kteří nechtějí být rozptylování a věnovat se neustále svému telefonu. Proto MP01 umí pouze volat a komunikovat pomocí SMS. V telefonu nenajdete žádné kecálky, maily, dokonce ani internetový prohlížeč.

Jednoduché rozhraní nemá žádné ikony, telefon vydrží v pohotovostním režimu až 500 hodin, na plnou kapacitu se nabije za 2 hodiny. Hmotnost je přijatelných 88 gramů, šířka 116,5 mm, výška 53 milimetrů a tloušťka 14,5 mm. Barevný 2,0 palcový displej s rozlišením 320 x 240 bodů je chráněn sklem Gorilla Glass 3.

Pro komunikaci s handsfree v autě je telefon vybaven Bluetooth ve specifikaci 3.0, nabíjení a synchronizace kontaktů se dělá před microUSB port.

Už nyní si ho můžete předobjednat, aby Vám dorazil na letošní Vánoce, cena je lidová - téměř 300 euro! 

Tak co, koupili by jste si ho? 

Zdroj: Punkt.

 

 

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.