Test střelbou samopalem na mercedes

Test střelbou samopalem na mercedes
Autor: Texas Armouring Corporation|Popisek: Testování obrněného Mercedesu
14 / 11 / 2014, 18:15

14.11.2014 / Proč si pořídit obrněný vůz, zdůvodňuje na svých stránkách firma TAC.

Texas Armouring Corporation (TAC) je americká firma zabývající se od roku 1975 výrobou obrněných vozů s neprůstřelnými skly pro prominenty, politiky, diplomaty, celebrity, podnikatele a královské rodiny.

Testování obrněného Mercedesu

Kvalitou jejích výrobků si je její šéf Trent Kimbal tak jistý, že nasedl do kabiny obrněného mercedesu třídy GL a nechal na jeho čelní sklo vystřílet zásobník nábojů ráže 7,62 mm ze slavného samopalu AK-47.

Video umístila firma, kromě svých stránek, také na YouTube, kde má už milion osm tisíc zhlédnutí. Kolik promile z těch, kteří video shlédli, je potenciálních zákazníků, lze stěží odhadnout.

A proč je podle TAC dobré pořídit si obrněný vůz?

  • Až 90% teroristických útoků je spácháno, když oběti cestují v autě.
  • 4 000 000 násilných trestných činů bylo spácháno jen ve Spojených státech v posledních letech.
  • Je odhadováno, že je v USA spácháno 40 až 60 000 únosů. A téměř 70% z nich je vyřešeno zaplacením požadované částky.
  • Typické platby únoscům se v USA pohybují od půl miliónu dolarů do tří miliónů dolarů, bez garance že unesený přežije.
  • Hlavním městem únosů v USA je Phoenix v Arizoně. Více jich je na světě jen v Mexico City.
  • Dobrý obrněný vůz s neprůstřelnými skly vám může pomoci vyhnout se zbraním teroristů snížit nebezpečí únosu.

Tolik stránky firmy TAC. Kdo chce znát cenu konkrétního obrněného vozu nebo limuzíny musí kontaktovat firmu.

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace