Tragédie na indické železnici: 104 mrtvých při vykolejení vlaku

Tragédie na indické železnici: 104 mrtvých při vykolejení vlaku
Autor fotografie: Flickr.com|Popisek: vykolejený vlak
20 / 11 / 2016, 13:30

Včera kolem 21:30 došlo blízko indického města Kanpur k těžké nehodě vlaku, který i se 14 vagóny vykolejil. Nejméně 104 lidí přišlo o život, dalších 150 je zraněno.

Příčina vykolejení vlaku zatím není známá. Jeden ze svědků, který nehodu přežil, řekl agentuře AP, že vlak jel normální rychlostí.

 

V jeden moment ale podle svědka vlak zastavil, aby se pak znovu rozjel, což bylo těsně před samotnou nehodou. Od nedělního rána jsou na místě záchranáři a pracovníci s těžkou technikou. 

Indický ministr železnic Suresh Prabhu ihned nařídil vyšetření příčin tragické události a vláda se bude radit i o kompenzaci rodin, které přišly při nehodě o své nejbližší.

Včerejší železniční neštěstí je jednou z nejtragičtějších nehod na indické železnici od roku 1999. V tomto roce se srazily v indickém městě Asám dva plně naložené vlaky a při srážce zemřelo 290 lidí.

Zdroj: bbc.com, youtube.com

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.