Tři týdny a dost, rozhodl Dědek

Tři týdny a dost, rozhodl Dědek
Autor: Screenshot YouTube|Popisek: Dalibor Dědek
25 / 08 / 2017, 12:00

Mecenáš hnutí STAN Dalibor Dědek se rozhodl stáhnout z kandidátky do podzimních voleb. Čeho se lekl?

Zakladatel úspěšné firmy Jablotron Dalibor Děděk se rozhodl nakonec nekandidovat do Poslanecké sněmovny v podzimních volbách a bude STAN ,,pouze" podporovat.

Dědek si podle svých slov uvědomil po několika týdnech, že STANu spíš škodí než naopak, a proto raději své jméno z kandidátky stáhl. Je s podivem, že tak zkušený člověk, jakým Děděk bezesporu je, si ,,nepohlídal" všechna možná rizika, která jsou spojená s politickou kandidaturou. Po třech týdnech tak říká, že jeho výzva ,,Hledáme slušné lidi" by mohla evokovat voličům pocit, že ve STANu vlastně nejsou slušní lidé.

Pak se zřejmě zalekl i toho, že jej veřejnost bude nálepkovat jako ,,druhého Babiše", který jde do politiky ještě více zbohatnout. Zlé stranické jazyky však říkají, že došlo k názorovému střetu volebního lídra STANu Jana Farského s Dědkem, který prosazoval možnou povolební spolupráci s hnutím ANO, kdežto Farský byl rezolutně proti a s Andrejem Babišem spolupracovat v žádném případě nechce na žádné úrovni.

I tak je nutné říct, že v Dědkovi má STAN výraznou posilu, která může nerozhodnuté voliče přilákat, aby toto hnutí volili. Dědek má za sebou úspěšnou podnikatelskou minulost a něco vlastního vybudoval, na což voliči slyší jako v případě Andreje Babiše.

Každopádně Dědkova ,,kandidatura-nekandidatura" je poněkud úsměvnou předvolební epizodou, která ale na druhé straně ukazuje určitá rizika, před nimiž stojí ti podnikatelé, kteří chtějí rovnýma nohama skočit do politiky.

 

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace