Twitter poskytne více informací o politické reklamě

Twitter poskytne více informací o politické reklamě
Popisek: Ilustrační obrázek
25 / 10 / 2017, 07:00

Sociální síť Twitter poskytne na svých stránkách více informací o politické reklamě, včetně toho, kdo ji financuje a na koho je cílená. Podobný krok již učinila jiná sociální síť Facebook a Twitter se svým návrhem přichází poté, co byl představen zákon, který chce vnést větší transparentnost do internetové politické reklamy s cílem zmírnit snahy Ruska a dalších zahraničních subjektů ovlivňovat volby v USA, napsala agentura AP.

Zákon bude vyžadovat od sociálních sítí jako Facebook a Twitter, aby uchovávaly veřejné záznamy o volebních reklamách a splňovaly stejné požadavky na odmítnutí politické reklamy jako u tištěné a vysílané reklamy v médiích. Společnosti také budou muset vynaložit "přiměřené úsilí", aby zajistily, že volební reklama není koupená přímo nebo nepřímo zahraničním subjektem, což zákon zakazuje.

Twitter uvedl, že bude vyžadovat, aby reklamy odkazující na kandidáty nebo strany byly jasně označené jako volební. Firma bude také vyžadovat od organizací financujících reklamu, aby zveřejnily svoji identitu, spolu s tím, kolik peněz vynakládají na každou reklamní kampaň.

U nepolitické reklamy bude Twitter poskytovat omezené informace, například o tom, jak dlouho reklama běží. Uživatelé budou moci také vidět, jaké reklamy jsou cílené na ně.

Návrh nového zákona na regulaci politické reklamy v televizi, rozhlasu, tištěných médiích a na sociálních sítích předložili američtí senátoři v Kongresu tento měsíc. Návrh je reakcí na pokusy ovlivnit přes internet loňské prezidentské volby v USA.

Zdroj: ČTK

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace