Upravené nehty, slušivé stejnokroje: Modní policie prověří zaměstnance České pošty

Upravené nehty, slušivé stejnokroje: Modní policie prověří zaměstnance České pošty
Autor: Flickr.com|Popisek: dopis
15 / 01 / 2017, 11:30

KOMENTÁŘ

Již brzy má být přístup k zákazníkům České pošty zcela jiný, přívětivější než dosud. Zaměstnanci podle nových nařízení budou muset zákazníka například oslovovat ve správném, tedy pátém pádě, mít upravené nehty či čistý stejnokroj. Na poště by také měl být také vždy vyvětraný vzduch.

Nové nařízení ČP mají kontrolovat ,,v utajení" proškolení lidé. Cílem pošty je také na své zaměstnance vyvinout ,,mírný" tlak, aby po všech stránkách došlo ke zlepšení či modernizaci služeb pošty.

Uvedená opatření působí na nezaujatého člověka legračně, až bizarně. Jakoby se ČP inspirovala severokorejským, přísně uniformním režimem a ne moderními pracovními postupy v Evropě. Nejsem si zdaleka jistý, jestli upravené nehty zaměstnankyně (či zaměstnance) celkově zlepší zákaznický servis. A už vůbec ne, pokud mě pracovník na přepážce bude oslovovat v prvním a ne v pátém pádě. Naopak zaměstnanci pošty si budou spíše výše uvedená opatření neustále kontrolovat a nebudou se podle mého názoru moci v některých případech plně věnovat zákazníkovi.

Vzhledem k tomu, že ČP do těchto opatření hodlá investovat kolem 10 milionů korun, spíš si myslím, že jde do vyhozené peníze. Ty by měly být lépe vynaloženy na platy zaměstnanců ČP, které jsou všeobecně nízké.

 

psali jsme: 

Pošta převedla dohled nad prvními 700 pobočkami na ČP Security

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace