Vodafone startuje éru neomezených mobilních dat v Česku

Vodafone startuje éru neomezených mobilních dat v Česku
Autor: Maksym Kozlenko (CC BY-SA 3.0)
19 / 06 / 2019, 11:30

Už za 599 korun měsíčně mohou mít zákazníci Vodafonu neomezený mobilní internet ve svém telefonu. Nabídka je určena pro domácnosti a firmy připojené pevným internetem od společnosti Vodafone, který je dnes dostupný pro 99 % z nich.

„Před rokem jsme řekli, že neomezená mobilní data není možné v Česku zavést bez kvalitní pevné infrastruktury,“ připomíná Petr Dvořák, generální ředitel společnosti Vodafone Czech Republic. Vodafone proto představuje novou generaci neomezených tarifů, které spojují pevné a mobilní služby.

To nejlepší ze světa mobilního i pevného internetu

Vodafone spouští neomezený mobilní internet nedlouho před očekávaným spojením se společností UPC Česká republika. „Vnímáme silnou poptávku po lepších datových službách, a tak jsme se rozhodli už déle nečekat,“ vysvětluje Petr Dvořák, proč nový tarif Vodafone Neomezený přichází právě teď. A komentuje svou novou vizi: „Vstupujeme do nové éry pro Vodafone, telekomunikační trh a ve svém důsledku i pro celé Česko. Nový tarif Vodafone Neomezený je teprve prvním krokem.“

Datum spuštění a cena tarifů

Tarif Vodafone Neomezený společnost spustí 20. června 2019 a zákazníkům přináší neomezená data do mobilního telefonu za 599 korun měsíčně. Jde o tzv. multiSIM nabídku, která propojuje mobilní i pevné internetové připojení a využít ji může rodina, firma i parta přátel.

Nová tarifní řada myslí i na zákazníky, kteří nepotřebují přímo neomezený mobilní internet a vystačí se solidní porcí dat v mobilu a spolehlivým domácím připojením. Podrobně nové tarify shrnuje přiložená tabulka.

Investice, které lidi spojují

Vodafone investoval jen za posledních pět let v Česku 15 miliard korun a dnes nabízí přístup k rychlému mobilnímu internetu LTE pro více než 99,4 procenta populace. Už čtvrtý rok v řadě potvrdila špičkovou kvalitu LTE sítě Vodafonu nezávislá certifikační autorita P3.

 

O Vodafone Czech Republic

Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než 3,9 milionu zákazníků. Od roku 2007 přináší komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje přes 1,5 milionu firemních SIM karet. Vodafone už několikrát dostal ocenění Best in Test za kvalitu hlasových služeb a datových přenosů na základě testů provedených společností P3 communications. Aktuálně pokrývá jeho mobilní síť LTE 99 % populace ČR. Zároveň Vodafone nabízí pevné připojení k internetu, a to 99 % českých domácností. Kromě toho na podzim 2017 pokryl Českou republiku speciální sítí úzkopásmového internetu věcí NB-IoT a v prosinci téhož roku spustil komerční provoz. Vodafone se řídí dlouhodobou strategií udržitelného podnikání, hlásí se ke globálním Cílům udržitelného rozvoje (SDGs) a podporuje digitalizaci a diverzitu ve společnosti. Klade důraz na ochranu životního prostředí a využívá jen energii z obnovitelných zdrojů. Vodafone podporuje inovativní startupy a podnikatele v regionech. Zaměstnanci společnosti věnují ročně dobrovolnickým aktivitám více než 7500 hodin prostřednictvím Nadace Vodafone. Ta se za 13 let od svého založení dostala mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin. Více informaci na vodafone.cz.

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace