Avaya přidává nové možnosti využití umělé inteligence pro hlasové a digitální interakce do Avaya OneCloud CCaaS

Avaya přidává nové možnosti využití umělé inteligence pro hlasové a digitální interakce do Avaya OneCloud CCaaS
Autor: Gerd Altmann, Pixabay|Popisek: Umělá inteligence
10 / 05 / 2021, 17:00

Společnost Avaya (NYSE: AVYA), globální lídr v oblasti řešení pro komunikaci a spolupráci, představila nové funkce svého kontaktního centra poskytovaného formou služby Avaya OneCloud™ CCaaS, které umožňují propojit hlasové a digitální aplikace s aplikacemi podporovanými umělou inteligencí pomocí jediného vizuálního prostředí. Grafický návrh konverzací s malým množstvím kódu nebo zcela bez kódu umožňuje rychle integrovat širokou škálu poznatků a procesů využívajících umělou inteligenci s pokročilými hlasovými a digitálními funkcemi. Pracovníci kontaktních center tak nyní budou schopni vytvářet mnohem přívětivější prostředí pro komunikaci se zákazníky.

Zákaznické služby založené na umělé inteligenci (AI) se rychle rozvíjejí i díky tomu, že se schopností identifikace a předvídatelnosti umožňují vytvářet kvalitnější interakci se zákazníky rychleji než tradiční přístupy. Společnost Gartner předpovídá, že do roku 2023 bude mít 40 % podnikových aplikací zabudovanou AI podporu konverzací, přičemž dnes je to méně než 5 %. Propojením s umělou inteligencí společnost Avaya naplno rozvíjí potenciál automatizace hlasové konverzace v řešení OneCloud CCaaS.

Hlavní výhody využití umělé inteligence v OneCloud CCaaS:

  • Využití síly automatizace hlasové konverzace a inteligentních interakcí pomocí doménově orientovaných, snadno sestavovaných návrhů
  • Snadná tvorba a úpravy aplikací pro nasazení v hybridním cloudu pomocí jediného vizuálního uživatelského rozhraní
  • Využití připojitelné, předpřipravené nebo vlastními silami vytvořené technologie umělé inteligence s funkcemi vícejazyčného virtuálního agenta, chatbota a agenty asistovanými možnostmi a okamžitě dostupnými integracemi se systémy jako Google Dialogflow, Microsoft LUIS, IBM Watson a Alexa Skills Kit
  • Využití vestavěné analytiky a přehledů k lepší podpoře rozhodování o tom, co zákazníci chtějí a potřebují
  • Využití výhod malého nebo nulového množství kódu pro flexibilní a agilní integrace
  • Využívání více než 20 jazyků, včetně angličtiny, němčiny, španělštiny, japonštiny, čínštiny a dalších, a současně i podpory na jazyku nezávislých modelů strojového učení

 

Podle Gartner Peer Insights si globální organizace, které implementovaly řešení Avaya OneCloud CCaaS za účelem zlepšení kvality kontaktů se zákazníky, pochvalují jeho funkčnost a výkonnost, stejně jako vizi tohoto řešení pro budoucnost. Uživatelé označují Avaya OneCloud CCaaS za „nesmírně výkonné řešení, které poskytuje široké výhody pro digitální podnikání“ a za „jednoduché a snadno použitelné cloudové řešení“.

„Využitím síly umělé inteligence, strojového učení a multi-cloudové platformy pomáhá Avaya zákazníkům překonat hranice tradičního kontaktního centra a vytvářet kompozitní prostředí pro kontakt se zákazníky, která zvyšují příjmy a budují skutečnou podporu značky,“ řekl Anthony Bartolo, výkonný viceprezident a produktový ředitel společnosti Avaya. „Funkce podporované umělou inteligencí, které dodáváme, umožňují uživatelům snadno sestavovat a přizpůsobovat aplikace, které poskytují plnou integraci s datovými úložišti, což umožňuje neustálé zlepšování základních algoritmů strojového učení v rámci multi-cloudového ekosystému společnosti Avaya a v celém portfoliu Avaya OneCloud. Uživatelům OneCloud CCaaS více než kdy dříve usnadňujeme synchronizaci zdrojů v rámci celé organizace a poskytování správných znalostí ve správný čas pro dosažení optimálních výsledků.“

 

O společnosti Avaya

Firmy stojí na zkušenostech, které poskytují. Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA) poskytuje miliony takových zkušeností každý den, když definuje budoucnost práce a přichází s inovacemi a partnerstvími, která umožňují zcela zásadní obchodní přínosy. Avaya cloudová komunikační řešení a multi-cloudový aplikační ekosystém podporují personalizované, inteligentní a bezstarostné zkušenosti zákazníků i zaměstnanců a pomáhají organizacím dosáhnout strategických cílů a požadovaných výsledků. Společně jsme odhodláni pomáhat rozšiřovat vaše podnikání poskytováním zkušeností, na kterých záleží. Více informací na //www.avaya.com.

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace