Dočká se Muskova Tesla S konkurence? Heinrich Fisker chystá na leden 2018 překvapení

Dočká se Muskova Tesla S konkurence? Heinrich Fisker chystá na leden 2018 překvapení
Autor fotografie: flickr.com (CC BY 2.0) |Popisek: Tesla S
21 / 08 / 2017, 13:30

Dánský designer chce v lednu 2018 představit elektromobil, s nímž chce konkurovat modelu Tesla S Elona Muska.

Dánský designér Heinrich Fisker se svým projektem EMotion chce svým novým elektromobilem konkurovat Tesle S, která vzešla ze ,,stáje" Elona Muska. Chce ho představit už za necelý půlrok na veletrhu CES, který se bude konat v lednu 2018.

psali jsme: Tesla Motors chce postavit v Šanghaji továrnu na elektrická auta

Nový vůz legendárního designera aut by měl přinést řadu technologických novinek a inovací a cílem Fiskerova týmu je pokud možno Teslu S v mnoha ohledech předčit.

Z technologických novinek by měla ,,hrát" prim především nová baterie, jejíž výkon má vystačit na necelých 650 kilometrů. Baterii bude možné dobít během devíti minut, potvrdil Fisker serveru The Street. EMotion vybaví nový elektromobil systémem Lidar, který umožní vozu zvládnout autonomní řízení na úrovni 4. Elektromobil by měl podle plánu dosáhovat nejvyšší rychlosti kolem 161 mil za hodinu (asi 259 kilometrů za hodinu).

psali jsme: SUV od Tesla Motors: Model X

Nový vůz by měl stát zhruba 129 000 dolarů a k novým zákazníkům by se mělo auto dostat v roce 2019. Již nyní se mohou lidé zapsat do pořadníků rezervací, přičemž musejí složit vklad ve výši 2 000 dolarů.

 

Zdroj: theverge.com

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.