O Teslu Cybertruck je velký zájem. Předobjednávek je už přes milion

O Teslu Cybertruck je velký zájem. Předobjednávek je už přes milion
Autor: Steve Jurvetson, flickr.com (CC BY 2.0)|Popisek: Tesla Cybertruck (v popředí)
26 / 05 / 2021, 18:00

Nová Tesla Cybertruck, zdá se, vzbudila velký zájem ze strany budoucích zákazníků. Již registruje Tesla přes 1 milion předobjednávek na tento elektrický vůz, který se může chlubit netradičním designem.

Bude z modelu Cybertruck prodejní hit? Začíná to vypadat, že ano. Podle serveru electrek.co totiž Tesla zaznamenala už přes milion předobjednávek netradičně vyhlížejícího vozu, který byl představen v listopadu 2019.

Právě odhalení nového vozu přitáhlo pozornost, kdy Tesla uvedla, že okna Cybertrucku jsou nerozbitná. Následně se konala demonstrativní ukázka, nicméně dvě okna vozu byla rozbita, když na ně designer modelů Tesly Franz von Holzhausen hodil kovový míč. Musk později řekl, že okna byla rozbita, protože v testu, jenž předcházel, bylo dveřní okno zasaženo palicí, a tedy i narušeno.

Zmíněná ukázka však nezabránila, aby o vůz projevili lidé zájem. Šéf Tesly Elon Musk tehdy prohlásil, že během týdne od představení vozidla Tesla dostala přes 250 000 předobjednávek na Cybertruck. A zájem dále strmě rostl. V červnu 2020 bylo evidováno přes 650 000 předobjednávek.

Na trh mají jít tři verze vozu. Cena modelu Cybertruck začíná na zhruba 40 000 dolarech a může se vyšplhat na 70 000 dolarů za třímotorovou verzi. Tyto dvě varianty podle dostupných informací budou mít dojezd mezi 483-800 km a Musk usiluje o to, aby se model dostal do výroby už koncem letošního roku. Nicméně současně americký podnikatel prohlásil, že je možné počítat i se zpožděním, protože Tesla stále pracuje na stavbě továrny v Texasu, kde bude Cybertruck vyráběn.


Zdroj: electrek.co

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace