Jak se nejrychleji dostat k zakázce? Online B2B tržiště ve zkratce!

Jak se nejrychleji dostat k zakázce? Online B2B tržiště ve zkratce!
11 / 01 / 2018, 19:00

Přes internet je možné úspěšně realizovat i milionové zakázky, takové jsou zkušenosti tuzemských firem z obchodování online. Nejdůležitější výhody jsou rychlé nalezení dodavatele či odběratele, jednoduchost systému a možnost realizovat zakázky nekonečných finančních rozměrů.

Online B2B tržiště umožňují propojit poptávky a nabídky velkého množství společností na českém trhu. Díky rozsáhlému katalogu nabídek zde najdete dodavatele pro Vaši zakázku a samozřejmě idodavatelé najdou uplatnění pro své služby a zboží. 

Jednou největší firmou na trhu v  tomto oboru je ABC Českého hospodářství, - nejstarší katalog svého druhu v České republice, která funguje už od roku 1996.

A co se nejvíc poptává? „Většinou se jedná o převis v hodnotě 54 až 77 procent,“ vypočítávají majitelé nejstaršího tuzemského internetového B2B tržiště. „Podle oborů převažuje poptávka po papíru, dopravě, dřevě, potravinách a nápojích .“

Práce se službou online tržiště není vůbec složitá. Firma, která chce nabízet své služby vstoupí na základě smlouvy do katalogu zboží a služeb a tržiště pak začne aktivně nabízet její služby. Jako firma nebo i jako fyzická osoba zadáte svou poptávku do připraveného formuláře, díky kterému pak tržiště ABC zkontaktuje relevantní dodavatele. Výhodou jejich databáze je, že jsou rozsáhlé a vytvářejí relevantní obraz trhu. Ve většině případů byste lepší nabídku nenašli ani při opravdu hloubkovém hledání.

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace