Róbert Fico sa znovu pustil do médii, tvrdí, že o zdražovaní potravín klamú...

Róbert Fico sa znovu pustil do médii, tvrdí, že o zdražovaní potravín klamú...
Autor: EU2016 SK, flickr.com|Popisek: Robert Fico
11 / 12 / 2016, 08:00

Predseda vlády Róbert Fico sa znovu pustil do médii, tentokrát sa pustil do denníka Plus jeden deň.

Premiér Robert Fico sa s médiami a konkrétnymi novinármi veľmi nemusí. Vo viacerých prípadoch na články z rôznych portálov a denníkov nereaguje, no tento krát prišiel s faktami, ktorými vyvrátil informácie denníku Plus Jeden Deň. 

Ficovi sa nepozdávala titulná stránka denníku, ktorý vlastní finančná skupina Penta. V článku denníku Plus Jeden Deň sa redakcia zamerala na Ficové slová o znižovaní cien potravín, ktoré chcela vyvrátiť, či dokonca otočiť proti premiérovi. 

Celú „kauzu“ spôsobila cena bravčovej panenky. Fico sa hnevá na to, že penťácky denník zavádza čitateľov, tým že šíri klamstvá o cenách potravín na Slovensku. Podľa denníku ceny základných potravín narástli, čo Fico rázne odmieta a pred časom sa snažil dokázať nepravdivosť tejto informácie na sociálnej sieti. 

 „Ceny na Slovensku za posledný rok nielenže nestúpali, ale priamo klesli o 0,7 percenta. Zlacnelo aj množstvo potravín, a to aj vďaka nášmu opatreniu zo začiatku roka, ktorým sme znížili DPH na vybrané potraviny z 20 na 10 percent,“ obhajoval sa Fico. Ďalej však pokračoval a okomentoval informácie z médií.

„Neboli by to však slovenské médiá, aby namiesto dobrej správy radšej priniesli zlú. Aj za cenu toho, že si ju kompletne vymyslia. Denník Plus 1 deň, vlastnený finančnou skupinou Penta, už tretí deň klame svojich čitateľov. Najprv priniesol lživú informáciu o tom, že šunka od minulého roka vraj zdražela o 71 percent a maslo o 38 percent. Naše stanovisko, v ktorom sme túto hlúposť jednoznačne vyvrátili nezverejnil, zato sa však zo všetkých síl snažil nájsť v obchodoch drahšiu bravčovú panenku ako tú, s ktorou ma novinári v januári tohto roka odfotili priamo v obchode. Keby si dali aspoň tú prácu, že zájdu do toho istého obchodu,“ napísal Fico na svoj facebookový profil. 

Písali sme:

 

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace