Škoda hlásí poprvé 100.000 objednávek v ČR v jednom roce

Škoda hlásí poprvé 100.000 objednávek v ČR v jednom roce
Autor fotografie: pixabay.com|Popisek: Škoda
15 / 12 / 2017, 08:30

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto poprvé v historii překonala v České republice hranici 100.000 zákaznických objednávek během jediného kalendářního roku. Významnou roli sehrál podle firmy zájem o nové modely SUV Kodiaq a Karoq. Škoda Auto o tom informovala v tiskové zprávě.

Jubilejním stotisícím vozem objednaným v České republice byl podle firmy model Fabia ve verzi Monte Carlo. "Máme radost z neutuchajícího zájmu o naše modely, které se těší stále větší oblibě jak privátní, tak i firemní klientely," uvedl ředitel Škoda Auto Česká republika Luboš Vlček. Podle něj si firma drží pozici lídra ve firemním segmentu, všechny modely ale posilují také v maloobchodním segmentu.

Za úspěchem stojí podle firmy silná a atraktivní modelová paleta. Největší poptávka je po modelu Octavia, která tvoří zhruba třetinu objednávek škodovek v ČR. Z objednávek také vyplývá, že je mezi veřejností oblíbenější verze kombi, která tvoří 63 procent z objednávek Octavií. Nejméně populárním je podle statistik nejmenší model Citigo, kterých si lidé v Česku letos objednali 3600.

Škoda Auto dodala v listopadu 114.600 vozů, meziročně o 17,5 procenta více. Prodej výrazně rostl v Evropě i v Číně. Meziročně stoupl zájem o model Škoda Superb, a to o více než deset procent. Modelu Octavia firma v listopadu dodala zákazníkům 41.000 vozů, meziročně o necelých osm procent více. Letošní listopad se stal nejlepším měsícem v historii společnosti.

Škoda Auto je jedním z největších zaměstnavatelů v Česku. Je součástí německého koncernu Volkswagen. Provozuje tři závody v Česku a zaměstnává v nich zhruba 30.000 lidí. Vyrábí také v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, a dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s místními partnery.

 

Nepřehlédněte na Security magazínu: Survival - jak se chovat, abyste přežili v pustině nebo džungli? A kam se schovat před teroristickým útokem? S námi víte více

 

Zdroj: ČTK

Tagy článku

SECURITY magazín je ve své tištěné podobě první a jediný český odborný časopis o komerční bezpečnosti a vychází od roku 1994. SECURITY magazín se orientuje především na profesionály v přímém výkonu služby v soukromých bezpečnostních agenturách a ve firmách, které poskytují technické bezpečnostní služby. Je určen také manažerům, kteří uvedené služby prodávají a řídí a bezpečnostním specialistům, kteří bezpečnostní služby nakupují v soukromém i státním sektoru. Zkušenosti a informace v SECURITY magazínu jsou ale určeny i laické veřejnosti, potenciálním zákazníkům, kteří o bezpečnosti velmi často mluví a ne vždy jí rozumí nebo chápou její specifika. SECURITY magazín chce tradiční spoluprací s akademickým prostředím a experty v oboru dokázat, že komerční bezpečnost je multioborová disciplína, úzce propojená požadavky norem a předpisů a je v mnoha ohledech založena na moderních vyspělých technologiích, které mohou instalovat a provozovat pouze vzdělaní specialisté.